צביעות: מועצת הביטחון באו"ם תתכנס לגנות את ישראל

איתי גדסי 1 Comment on צביעות: מועצת הביטחון באו"ם תתכנס לגנות את ישראל

במרכז האו"ם בני יורק יתכנסו חברי מועצת הביטחון לדון בהצעת ברזיל לגנות את ישראל על המצב ההומניטרי בעזה כתוצאה מהמלחמה. ישראל מתנגדת נחרצות והשגריר ארדן צפוי לנאום ולדרוש ממזכ"ל האו"ם להתנצל בפי ישראל. הדיון יחל בשעה 17:00 שעון ישראל

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת הביטחון של האו״ם תתכנס היום בשעה 10:00 (17:00 שעון ישראל) לדיון דחוף בנושא המלחמה בעזה ולהצבעה על הצעת ההחלטה שהגישה ברזיל המתמקדת בעיקר במצב ההומניטרי בעזה. ישראל מתנגדת נחרצות להצעה הברזילאית.

השגריר ארדן צפוי לנאום לאחר ההצבעה ולדרוש ממזכ״ל האו״ם ומחברות מועצה להתנצל על שקנו מיד את השקרים של מחבלי החמאס בלי שום בדיקה והעדיפו את השקרים שלהם על פני עמדת ישראל.

השגריר יתקוף בחריפות את המועצה: ״לא ייתכן שאחרי שחמאס טובח ישראלים חפים מפשע, מחזיק בכמאתיים חטופים, רוצח אזרחים בעזה על ידי טילים ומשתמש בתושבי הרצועה כמגן אנושי, הוא עדיין לא מוגדר על ידי מועצת הביטחון כארגון טרור והמועצה לא מטילה עליו אחריות ומגנה אותו? מה עוד צריך לקרות כדי שתפקחו את העיניים?! תתביישו לכם״.

השגריר ישאל את חברות המועצה ״איפה הדיון הדחוף שלכם על 199 החטופים המוחזקים בידי המחבלים הנאצים?? מדוע לא כינסתם דיון דחוף על זה? מה אתם עושים כדי לעזור לישראל להחזיר אותם בשלום הביתה?!"

הדיון יחל בהצבעה על ההצעה של ברזיל ולאחר מכן יתבטאו חברות המועצה ומדינות נוספות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה לקרוא לזה צביעות??? סוף סוף הם נוהגים כפי פרצופם האמתי שנאה תהומית ליהודים! הצביעות היא כאשר הם אומרים "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה" ואם תשאלו אז למה בכל הם הראו תמיכה?? כאן אחווה את דעתי ואומר שיש דבר אחד אצל בני אדום שהוא גובר על השנאת היהודים! והוא… הכבוד שלהם הכי חשוב לצאת יפה… מגנים טרור כי זה לא יפה לעמוד מנגד ולא להראות גינוי כי אתה יוצא לא מתורבת..